Saturday 19 January 2013

JDT Hwaitingg!

Assalamualaikum,Hye people!Ghasa geli tak baca title aku kali ni,Bajet bajet Korea gitewww.Hahaha.Okay stop!Now serious please *mata ke bahu,tangan ke atas* Ehh?Semalam aku naik bas pukul 6 pergi Stadium Tan Sri Dato Haji Hasan Yunos.Buat apa?Aku nak main masak masak dekat sana,Mestilah aku nak pergi tengok bola kan,Hahaha.Okay punchline tak sampai ,Sory ;P

Sebelum game bermula :3

Kesian tak?Disebabkan aku datang lambat,terpaksalah jadi mangsa keadaan.Duduk dekat sit bahagian bawah bawah.Masa datang bajet dapat tempat duduk bahagian atas,Naiklah tangga kemain tinggi naik sampai gayat aku.Last last duduk dekat depan.Paling sedih nampak pagar je lebih,Ishh.Biasalah tiket terbuka aje

Safee Sali tengah lari,Omg omg!

Tak lama lepastu.Dh habis warming up semua,Dorang pun masuk sambil memgang tangan anak anak entah sapa yang cute lagi comel.Disebabkan TMJ datang,Maka penghormatan perlu diberikan dengan berdiri semasa dia memasuki stadium.Habis semua tu,Bangun lagi sekali nyanyi lagu negeri Johor.Semangat kau tahu,Maklumlah first time tengok bola secara LIVE :P Tepat jam 9 game pun bermula,JDT baru nak warm up ATM dah goal dah,Bayangkan baru 5 minit pertama.Frust tak frust muka gua,Nasib baik Daniel Guiza dapat masukkan goal 5 minit lepastu.Tak sia-sia kau masuk team JDT,Handsome pulak tu.Hihihihi ^^


Suasana hari rayaaa :p

Tak lama lepastu,Hujan yang turun bagaikan airmataaaaaa.Mula mula renyai berhenti renyai berhenti terus lebat.Masing masing keluarkan payung,Topi,Sweater,Tuala,Tak ketinggalan baju hujan.Ohsem tk ohsem,Aku pulak kemain jakun tengok -.-


Contoh

Alooo cutenya teacher hazimah :)

Okay aku lupa nak cerita mcm mana aku dapat peluan keemasan macamni,Hehehe.Actually Cikgu Azaman yang anjurkan rombongan ni,Kebetulan dialah bos tempat aku kerja kantin,So dia bagi tiket free!Yayyyy!Korang kene tipu part yang free tu,Hahaha.Okay sebenarnya ada kosong dalam bas tu,Alhamdulillah agaknya memang rezeki aku dengan Haninah dapat pergi game ni,Dahlah murah bayar RM20 ajetahu,Haaa.Kalau korang nak tahu,Yang dalam bas tu ada 6 orang aje perempuan,Seorang cikgu,Tiga orang staff pejabat,Dua orang pelajar iaitu aku dan Haninah.Erkkk,Okay bukan pelajar,Penduduk awam kan xD


Bulatnya aku,Nyna cun,Jealous!

Game dah habis dah!

Bergerak balik

@Haninah595 :)

@SyahiraJoe :P

Nampak tak aku dah malas nak tulis endingnya,So byeee!See you alss later ;D


Hak Milik Persendirian Syahierria.Blogspot