Saturday 17 March 2012

Superb Superb Superb :)

Assalamualaikum hai sayang sayang semua,K gedik.Hihihi.Sempena percutian yang sangat panjang selame 7 hari ini,Aku telah berusaha memenuhi masa lapangku dengan aktiviti aktiviti yang berfaedah.Namun begitu kerja rumahku masih tidak samapi ke penghujungnye lagi walau cuti sudah sampai ke hujung tandung,K merepek.

*Khamis,15 Mac 2012

Hari ini hari Khamis,Aku dengan Sulizah,Nadzirah beserta Farah merancang nak pergi kota tinggi,Tapi kita hanya merancang tuhan yang menentukan.Plan yang diplankan tidak menjadi,Aku dengan nad je yang pergi.Memang tindakan yang berani mati a kann :P Hasrat,Tujuan dan misinya hanya satu melepaskan rase batak hendak berkaraoke,Hahaha :D

Breakfast :)

Duta MB :P

Karaoke-Ingg ;)

Shoppinggg timeee,Teheeee

Lunch at 2.00PM

Go home tired but happieyyyyyy :)

*16 Mac 2012

Berjalan jalan,Makan ABC dan menghabiskan masa bersama dengan geng VIOLET yang pernah ditubuhkan suatu mase dahuluu,Demnn I miss themm :)


Santapan utama hari itu . . . .

The reall pinkish girlsss <3

Bergayut dengan pakwe lettew :P

The ohsemm and powerr rangershh,Hahaha :D


*17 Mac 2012

Ade ape lagi?Yeeelewww,Aku tahu korang bosan bace entry aku yang madah panjang giler tuuttt kann,Kfoinee,Hehehe.Tachingg jap.Hari ni ade wedding dekat rumah Azizi,Tk ramai yg dapat datang sebab ade hal peribadi :P Sedap kott makanan die,Nasikk Ayamm derr,Ekao ado?Hihihi


Kenape muke aku mesti buruk?

Oke,Muke aku telah berkurang buruknye :)

Akhirnyee,Lidah yang terjelir menjadi pilihan :D

Maka dengan berakhitnye tayangan slide show sebentar tadi,Berakhirlah cerita aku untuk kali ini.Jumpe dihari dan mase yang same,Adiossss XD




Hak Milik Persendirian Syahierria.Blogspot