Wednesday 25 January 2012

Muka aku keluar suratkhabar !

Assalamualaikum ebelibadii . Diharap U all U all semue sihat belaka , Kalau sakit pergilah klinik , Takkan tu punn kite nk teman . Errr , Okayy aku agak miang disitu , Hahaha . Harini aku bangun awal gile 6.30AM ! Kene pegi klinik nak cabut gigi aku yang comel lagi tiut . Tapi hampee , Minggu depan baru bole cabutt . Huhh -..- Tepakse lah aku tecangak kat situ tunggu makcik aku checkup . Tengah melayan perasaan ala-ala Awie dalam sembilu tibe tibe 'Ibu-ibu bapak-bapak siapa yang punya anak,,,' Henfon makcik aku daa . Cite hot ! Cite hot ! Muke aku kelua suratkhabar Metro ! Hahahahaha . Dengan gembirenyee aku pun Vroom Vroom dengan moto Egos aku yang telah dilengkapi kuase  3 Boboiboy dan cermin petak silver yang limited edition . Errrrr --'

Selak punye selak , Selak laa kau sampai lebam . Aku tk nampak-2 muke aku yang anggun , ayu lagi menawan nii . Tiba tiba di mukasurat 10 , Mataku terarah kepada satu gambar yang amat ku kenali . Aku menatap dan terus menatap . Cube mencari ape makna disebalik gambar yang aku baru lihat itu .



FELDA TUNGGAL ?



Series ? Aku tak tekejut sangat gamba tuu . Aku cube memfokus mate aku yang aku rase tak rabun dekat lagi . Zoom punye zoom , Rupenyee ..



MY GRANDMOTHER !


Nenek aku lah derr . Rupenye aku punye nenek yang masuk suratkhabar . Buat bengang jee . Btw kau ade ? Hahaha . Tak sangke dalam diam nenek aku lagi glemer dari cucunye ini . Sedihh , Nak sorok muke cenggini :'( Walau apepun , Nenek aku DIVA sebenar ! Nak tahu cite selanjutnya sila selak mukasurat 10 Metro 25 Januari 2012 , Rabu .


p/s : Nak kredit dari gerai mamak , pakcik kedai runcit dan makcik kedai sayur kerana kejap lagi mesti Metro laku , Hihihi







Hak Milik Persendirian Syahierria.Blogspot